hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

12 April 2012

Orang kata!

assalammualaikum..

alahai.. makcik-makcik dan pakcik-pakcik ni asyik komen je bila saya nak besarkan rumah. duduk berdua je, buat apa nak besaq-besaq katanya! bukan ada anak lagi nak buat rumah besaq-besaq katanya!

kalau ikutkan nak je saya jawab>>>>> saya tak mau jadi macam u all, umoq 40 baru nak beli rumah, dapat duit pencen baru nak buat umah besaq-besaq! hidup lagi 5 tahun pastu mati!! anak-anak berebut nak rumah!!

tapi tu jawapan kalau ikutkan hati le....

3 comments:

zuriati zainudin said...

hehehe...sabar je u

Afrida Shobri said...

letak nama afdlin sebagai pewaris awak teh.tp klu boh nama ibu dia lg baguih!haha!

fidayu mohd shobri said...

zu: aku senyum je..
kakcik: amboihhh!!! ok,je..tapi umah awak buh nama saya!