hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

30 April 2012

main sorang2

assalammualaikum..

ni,nak cita sikit ni.. saya ada kawan opis yang sangat kuat kerja. lagipun memang dia banyak kerja. dia je juruteknik yang ada. bahagian bangunan pun dia, unit pemantau pun dia. nasib la yek.

yang peleknya,dia ni walaupun bz, dia sempat lagi main game yang saya main zaman sekolah rendah!! yang dasyatnya dia main sorang2!!!! dia kata dia jujur dengan diri dia!! main dengan penuh ikhlas, xde tipu2!! ishh.. pelek tapi benar!!

dia main game yang X dan O tu.. buat silang, pastu tanda X dan O.. kalau boleh jadi 1 line,dia menang!!


kesian pun ada :P

semoga dia normal..hehehehe..

1 comment:

Mrs. Aisam said...

hahahaha...weiii bio betui..cenggitu aku seram...