hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

14 April 2012

cat!!

assalammualaikum..

insyallah.. 2minggu lagi rumah saya akan 'digodek-godek'.. tak tambah apa pun.. cuma buat tembok dan porch. sang suami dah 'chup' awal-awal nak cat warna kelabu!! tapi,saya nak warna putih... :(

hemmmmmm...citarasa kami tak pernah sama!!



cat macam ni la :)












takpun macam ni :) nak beli handbag dah tak mampu,so cat uamh je la!! :)










tompok-tompok tahi unta :)













LV ok!!!













ombak..ombak...













tolongggggggggggggggggggggggg...nak cat warna apa ni??





so..ada idea?

1 comment:

zuriati zainudin said...

kalau i dh cnfirm hijau hehehe