hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

10 April 2012

my PC + silver + pink

assalammualaikum..

Saya masih rindukan pc lama saya ni.

rindu sangat nak guna pc yang tak pernah buat hal, tak pernah buat saya tension dan yang paling penting, tak penah hilangkan data-data kerja.

Ni la baju raya kami. :) tetiba kan!! hehehe...
bila la dapat nak berkumpul macam dulu-dulu kan?

Baju raya korang tahun ni warna apa???  tu aje la tajuk perbincangan kami sebulan sebelum puasa!! 
ishh...rindunya zaman-zaman tu. zaman jahit manik kat opis. zaman makan kuaci kat tempat kak asma. zaman gosip-gosip yang tah apa-apa tajuknya. zaman bulut tak pernah diam!!

zaman kanak-kanak hebat dengan aksi-aksi berbasikal lepas tangan sambil layan "kona". zaman remaja indah dengan aksi malu dan perubahan menjadi dewasa. zaman poli 'dunia' dengan kenangan duduk rumah sewa dan bercinta :) zaman bekerja dasyat dengan pengalaman mendewasakan.

:)

2 comments:

zuriati zainudin said...

what a sweet memory...miss u all guys!!

fidayu mohd shobri said...

:)