hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

27 April 2012

jubah

assalammualaikum..

hari ni saya pakai jubah yang kakak saya tolong belikan dari QATAR..

sooooooooOOOOooo hari ni bajet minah arab la kan.. :) jubah ni sangat selesa!! suka sangat.. walaupun nipis,tapi tak jarang! pakai kul 2 tengah hari pun ok je.. tak de panas melampau!!

suka!

ada juga rasa macam nak pakai jubah jeee.. sebab senang + dah tentu2 tutup aurat + selesa + cantik dimata saya!! insyallah... dengan izin darinya, mungkin suatu hari nanti impian tu akan terlaksana.

apapun, yang penting, niat dan kemahuan dalam diri tu ada.

doakan semua tu terlaksana yek!!

walauapapun penampilan kita, yang penting hati..
soooOOoo bersihkan hati kita dulu.


:)

2 comments:

zuriati zainudin said...

gud..i love ur jubah..n tgh mempertimbangkan utk mintak kak af tlg belikan...:)

fidayu mohd shobri said...

hehehehe.. beli la 1..