hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

11 August 2011

Minggu lepas aku cuti.. sakit bahu :( tetiba je..
So ibu ajak la gi berubat, sakit - sakit pun kugagahi (cewah..buat lorat plak )

Lepas je diubatkan, ibu ajak pi beli tiket keretaapi kat adik..
Adik aku ni pun satu, ayah suruh ambil tiket naik flight tak mau,
Dulu punya la pulun kalau nak naik flight..

 Dia bagi alasan tiket mahal  (macam la dia yang bayar kan..)

Dengan bahu yang berdenyut - denyut, aku duduk je la kat belakang keta, tengok pemandangan Perlis yang indah lagi mempersona ni..
Tiba - tiba ayah cakap (nada yang agak kuat) 'aikkkkk..mana stesen ni? nak beli tiket kat mana?' Aku ngan ibu plak gelak terbahak - bahak, apa taknya,stesen yang besaq tu dh dirobohkan!! 

Nasib baik ada abang yang kerja kat situ(dia sorang aje pun yang ada),
Dia pun gelak je tengok kami.. 
Rupanya dah pindah kat belah belakang..

Sayang sangat stesen yang antik tu dah dirobohkan.. 
Dulu aku suka bersarapan kat situ.. tengah makan, keretaapi berhenti.. Wahh...mana mau dapat situasi mcm tu?!
Sedih pulak 

 sayang kan..




ni stesen sementara..





laluan pejalan kaki.. kikiki.

No comments: