hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

03 August 2011

Kenangan Terindah..

Yang besar tu kak rina,yg muka masam tu kakcik    & baby yg cute tu ai la.. D

arwah tok, kakcik & ai yg sgt debab!!

baby ni la mohd shobri b. ishak :D

ibu,kakcik, ai & yon..

banjir kat kangar..

kami tengah bersarapan :)

kak cik paling nakal :)

masa ni kat pahang.. sayang PP6768

tok..paklong..bibik & ibu..





moyang ai.. TOK MAT BAI


tiada perkataan dapat menggambarkannya..

3 comments:

Afrida Shobri said...

amboi..syok mengutuk nampak.gambaq no.8 tu bila masa lak kat pahang.tu masa kat tadika i masa ari lst ambik sijil.nampaknya ingatan awak tak bagus macam i;-p

fidayu said...

hehe..mana ada ngata..kenyatann tu.. yeke bkn kat pahang..i kanak-kanak lagi masa tu,xbapa ingat ok..

Afrida Shobri said...

i bukan nakal.awak tu yg lepot;-p