hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

01 August 2011

Wahai si ikan masin Tanjung Dawai

assalammualaikum..

Bulan Ramadhan menjelma lagi.. alhamdulilah..Dia masih memberi kita merasa keenakan bulan Ramadhan ni.Sejak kawen, tiap - tiap kali nak masuk bulan Ramadhan, kami suami isteri akan pi Tanjung Dawai, beli ikan masin.. Itu aje la pembuka selera yang terbaikkkk..

Kami beli tenggiri masam, ikan bilis, udang serui dan macam - macam lagi.. hehehe.. kalau nk tau,menu bersahur cuma nasi, telur ,sambal n ikan masin.. takde nak lalu pagi - pagi  makan kari kan.. 

Senang nak bela suami ai.. 


 dia tgh membebel coz aku tdo time dia drive..




 haa..dia mmg suka meratah ikan bilis! eee..



 segar.



 
 gemoksss!!



perasan kejap.. :D

2 comments:

Mawar Ahmad Rajie said...

wow...kaca mata mu...!!

fidayu said...

hehe..yang putih tu fariq punya la.. :D