hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

18 July 2011

LASKAR PELANGI

Korang layan tak lagu laskar pelangi? Aku xsuka sangat lagu tu dulu, tapi lepas layan cita LASKAR PELANGI ni, terus suka! Bagi aku cita ni best sangat. 

Al-kisahnya aku mc hari tu,sakit perut (aku xmc kalau aku xsakit ok) nak tido xngantuk.. so aku layan la cite yg aku langsung xtingin nk tengok ni. layan punya layan best rupanyer. cita ni simple n sangat2 menarik. 

aku yakin kalau siapa-siapa pun yang layan cita ni akan jatuh cinta ngan jalan cita dia. kakak, ibu n adik pun suka cita ni. kakak aku siap nk cari cd lagi,nak bagi anak2 dia tengok. cita yang sarat dengan nilai2 murni ni. cuba la layan, aku jamin akan ada yang gelak terbahak - bahak, akan ada yang menangis n akan ada yang rasa sayu..

hero kecil yg best

pemandangan cita ni cun!


1 comment:

Afrida Shobri said...

aik?awak pun berblog jugak?haha! eh!baru nak buat cerita tentang laskar pelangi ni.awak dah buat dulu...