hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

12 July 2011

Assalammualaikum..

Salam Cinta.. Salam Sayang.. Salam Berbicara..

4 comments:

Mrs. Aisam said...

wsalm..sllu update tau..lam ni le kite nk tau perkembangan kwn rapat yg jauh d mate dekat d hati!!!!klu ko tgok pos aku yg awai2..ade tau video yg u ols bt utk i tue..sedih la..pape pun kwn d Ps lg semp0i2!!!!!

fidayu said...

insyallah akan di update blog ni, xnak jadi mcm blog dulu2.. sayang sgt2. aku mmg dok layan gak blog hang,so sama2 layan la yek..

Mrs. Aisam said...

hakhakhakhak..baik pn...mari kita berjimba ng blog2 kita ye,,,mmg la wei syg gile kan..tdak dr 2009 kite ade blog dah..aktif je..hehehe

Mawar Ahmad Rajie said...

jangan lupa daftar nuffnang...boleh dapat duit selagi org klik blog kita...insyallah...