hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

05 December 2011

Pulau Karimun

Baru - baru ni saya ada gi Pulau Karimun. Ngan geng opis, syok gak jejalan tempat orang ni. Tak tau pulau tu kat ne?? ish2..saya pun xtau,tapi bila nk gi baru la google! :) Pulau tu kat indon nnnuuuuuuuu...



 feri ni sejibik mcm nak gi Langkawi, so xde la takut


Pemandangan kat jeti.








Hasil dari jejalan ni, berat badan bertambah 3kg!! :P

1 comment:

Mrs. Aisam said...

beb, mcm best je? bape lame perjalnan nek feri ni? u dh tau jln, t kita p wei...laut dia cantik la, ade yg mandi dgn ikn yu lag tu..kelassss!!