hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

31 December 2011

Amazing 2011

Assalammualaikum..

Dah nak habis 2011.. Dan ayat biasa yang satu dunia pakai 'rasa macan baru je masuk 2011 kan? dan nak masuk 2012 dah' :) Cuma kat negara-negara lain tu ckp bahasa mereka2 le..

Bagi saya 2011 merupakan perenggan baru dalam hidup. Banyak sangat2 yang berubah. Dan perubahan paling BESAR ialah tukar tempat kerja! Hampir 4 tahun kerja kat PPN Ps, akhirnya saya tukar tempat kerja! n bekerja kat MPK.Ps. Tak pernah terlintas pun nak kerja kat situ.. Langsung tak pernah terdetik tau!! Dah namanya rekezi.. Alhamdulilah..4thn kerja kontrak,akhirnya dapat jawatan TETAP yang diidamkan.. ALHAMDULILAH..

Sebenarnya jauhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kat lubuk hati ni sedih bila nk meninggalkan opis lama. Banyak kenangan ooOoooOoo.. Dan yang paling tak suka bila kena berpisah dengan kawan2 yang sememangnya sekepala! Kawan2 yang boleh dikongsi  suka, duka.. Bos2 yang sememangnya sempoi.. Mana nak dapat bos yang boleh sembang macam kawan2?? 
Sayang semua tu..

Tapi dah ditentukan rezeki saya bukan kat situ lagi.. Tempat baru akan menjadi lembaran baru dan 
i have to LOVE it!!  

Mula2 masuk tempat baru memag rasa XBEST sangat2. Tapi bila dah lama2, ok jeeeee.. Kita hanya perlu jadi diri sendiri. Itu yang terbaik kan.. Dan cikit demi cikit saya dah mula CINTAKAN tempat baru.. Tempat baru, kerja baru, orang baru, pengalaman baru, cara baru, pandangan baru.. 

3 TERBAIK & TERINDAH 2011:

1.Dikurniakan kesihatan, rezeki, kasih sayang dan keinsafan dariNYA
2. Semestinya dapat KERJA TETAP
3.Dapat kunci rumah BARU









No comments: