hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

13 May 2012

baju kurung la sangat!!

assalammualaikum..

baju yg saya pakai tu, buatan saya sendiri ye.. jangan tak percaya yek.. :)

minggu ni sabtu & ahad saya belajar menjahit. best sangat!!

2 hari baru siap baju je.. minggu depan baru buat kain..

susah rupanya menjahit ni..

kelas ni 7 orang je, so cikgu boleh la bagi tumpuan kat sorang2.. TQ to PM yang wujudkan kursus 1 Malaysia ni.. kalau takde kursus ni,tak merasa la nak pakai baju buatan sendiri. kalau nak belajar kat luar tu agak mahal la.. kain pun dapat free je..

saya tengah senyum ni..

puas dapat buat baju sendiri..



























rasa macam nak beli mesin pulookk!!!

:)




ni cikgu su

4 comments:

zuriati zainudin said...

wahhh blh i tempah kt u je nnt..gud luck!

Mrs. Aisam said...

nnt nk g blaja ngn u je la..hahahaha..

Vel Oliver said...

haha lawok lawok..
xpayah beli amik je mesin kakcik ni berkarat dah

fidayu mohd shobri said...

yon..bgtau kakcik ateh nak mesin dia tu!