hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

19 March 2014

Puan Zuriati

Assalammualaikum..

Alhamdulilah...akhirnya kawan saya yang seorang ni dah bergelar puan.
Kiranya geng kami ni dah lengkap lah!! Semua dah jadi puan, so...nanti boleh la bercuti sesama dengan pasangan masing-masing. 

Dah pelan dah ni, nak gi Phuket, Krabi, Taman Negara bal..bla..bla... 
Doalah bagi menjadi percutian kami ni. Boleh relex2 otak!

Majlis 15.3.2014, tapi 13.3.2014 saya dah terpacak dah kat rumah pengantin. Betapa semangatnya nak tengok sahabat kawen tau. 


Bai - Zu - Saya
masa ni baru 5 saat jadi isteri orang. ;)

muka lega!! yelah, sekali je akadnya.
Pengantin lelakinya tu, kawan kami jugak, kiranya memang rapat dengan kami ni. Orang Perlis, so.....maknanya nanti keraplah Zu balik Perlis, bolehlah lepak!!  Bai, je jauh.. kan baik kan? kan? kan?


masa ni, 2-2 malu-malu!!

See...wajah bahagia. Semoga hubungan ni kekal hingga ke syurga. 
Faizul, kalau zu still jadi bidadari u  kat   syurga nanti takpe kan?? 
Ke u nak bidadari lain??
 ;D



Nak selit jugak muka dayang-dayang masa akad nikah.Inai tu 'artis' kat sebelah kiri saya tu yang lukis, Pandai dia lukis, tengok gambar, terus je lukis, tak teragak-agak pun. Bakat semulajadi, tak belajar pun.
okey,
Malam tu jugak, kami gubah bunga untuk meja tetamu. Tangan kami ni tak seni, main cucuk je, nasib baik la ada mantan pengarah tempat kami kerja dulu, berbakat!! pandai sangat Cikju gubah!

bab bergambar memang no.1.. lah.. alaaaa gambar gelap ;(



Hari kenduri, alhamdulilah cuaca baik... panas.. Kat Ipoh ni tak macam kat Perlis, kat Perlis, sampai pul 5-6 petang tetamu ada lagi.. Kat sini betul-betul waktu tengah hari je. Padat gila orang. Meriah!!
 
 Pengantin sibuk mekeup, saya sibuk pasang bunga tu. Saja je menggedik nak pakai bunga, dulu muda-muda takde semua ni dik!!

Cikju tolong pakaikan bunga-bunga cinta tu kat saya.. Baik kan bos saya ni.;)








gambar dengan pengantin~~ wuuhuuu..
 
Dulu hubungan ni antara bos dan anak buah, sekarang ni macam emak n anak.

 Sekarang ni cikju dah pencen dah. Nampak dia tenang je. Yelah...dah tak payah fikir kerja, duduk rumah, masak, makan, berkebun je... Suka tengok cikju happy.

Ni kawan pengantin zaman belajar. Kami baru je kenal, baik. Otak macam boleh masuk je. Cuma saya ni orang utara, kasar sikit la.. ;)

Ni sepupu pengantin. Kami memang dah kenal dengan si Ya ni, dia study kat Arau, so memang kerap juga lah lepak dengan artis ni.;)



Bahagian paling best, ni.. Bab bergambar!! Memang tak pergi tempat lain dah!!
Berbaloi u buat misai2 bagai ni zu.. hihihi..

Layan gambar jelah ye.. ;))

lawa kan?? Idea sendiri je..

sesuka hati je terbalikkan..
macam hero tak? hahahaaa... saya minat betul dengan misai kontot tu!!

Misai ni kembang sikit..

sebabkan malu asyik saya je kat sini, so ajak la anak buah pengantin...hihihi..

single la sangat..

laki bini sibuk bergambar!

 Tapi, dalam banyak-banyak gambar, yang paling tak boleh tahan

-


-


-




-




-





-







-










-









-







-







-





 

Rasa macam nak tenyeh je Mat Fariq ni!!! Geram!!
Hot la sangat!!
Wekkkkkkkkkkkkkk!!






















OOOpppssss.... Petang tu, masa nak balik, singgah la kejap rumah kenduri. Sekali tengok pengantin kena membasuh daaa..

Hahaahahahhaaaa...
Nasib lah

gosok jangan tak gosok!!


4 comments:

zuriati zainudin said...

terharuuuuu ada entry pasal wed i uhukuhuk

Mrs. Aisam said...

gosok tu ade maksud tersenderi..hanye kekite je yg tau"!! yeayyy.. plan utk holiday bersame.. arghh"! suke..suke.. yg i pling xsuka.. i jauh dri u ols.. **JELES!!**

permatabiru said...

hai salam kenal..nak follow sini nanti..sy pun org perlis juga..now at ipoh

Iz Salim said...

cantek bajuuuu.. :D