hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

19 February 2014

Kau Pergi Jua...

Assalammualaikum..



Akhirnya....Akhirnya..... Mat Fariq lepaskan jugak kereta kesayangan kami. 
Masa tengok tuan baru bawa kereta, Ya Allah... berlenang air mata! Rasa macam orang ambil hak kami. Rasa macam nak ambil balik kereta tu!!!

Kereta ni baik sangat, tak pernah rosak tengah jalan. Kalau nak rosak pun, mesti jadi kat rumah je. Memang jaga tuan arrrr.


TL dah 2 kali pusing Semenanjung Malaysia, nasib baik Sabah & Serawak kena fly, kalau boleh drive, memang dah sampai dah. ;)



Kereta ni lah, penyumbang utama dalam usaha kami nak beli rumah dulu. 
Terima kasih atas jasa mu..

Sedihhhhhhhhh!!!!

Kenapa kami jual?

Sebab dah lama tak digunakan. Berbalut je kat porch tu. So, rasanya lebih baik kami bagi peluang orang lain pula merasa betapa indahnya duduk kat dalam TL ni. Biar TL berjasa kat orang lain pulak.
Tuan baru pun kawan suami.
 Dia yang buka mulut nak beli, sebab dia dah lama dia nak beli kereta tu, berkenan katanya.
 Lepas berbincang dengan suami, kami buat keputusan untuk lepaskan. Lagipun, dia lebih memerlukan. 

Sedihhhhhhh!!!!!



Ini pemandangan terakhir yang takan pernah saya lupa.
Simpan dalam hati beb!!

No comments: