hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

22 August 2013

Lepas raya siapa rajin masak?

Assalammualaikum..


Lepas raya memang malas nak masak la kan. Setiap hari saya buat akai la tak mau masak. Malas OOoooOOoooOOooo. Masak malas, tapi nak makan. Mat Fariq pun memang dah masak dengan perangai isteri dia ni, dia tau dah. Antara alasan yang paling top dan hangat ialahhhhhhhhhhhhhhh......

1. Abanag, barang rumah tak dan beli lagi la, kosong je peti ais ni.
2. Abang, lama kan kita tak makan kat kedai .................. Jom makan luaq.
3.Abang, mulut ni dok rasa nak makan chicken chop je, jom!
4. Abang, kenduri banyak la, kita pi makan kenduri dah la. Lama kita tak pi kenduri kan.
5. Abang, ayang penat la kerja hari ni, kita beli oblong na!!

Hehehhe..isteri yang baik sangat kan? hehehe..

Mat Fariq konon2 tak selera makan luaq, tapi dia yang over! Nasi tambah!!


ni sesi perasan. dulu masa budak-budak takda hp dik..


ni sesi gedik ;)

Mari bergambar sebelum gi kenduri ;)

Dannnnnn....
Ini hasilnya kutipan telur di rumah kenduri. 
Sambal telur. 
Selera pulak makan, yela....lama tak masak kan..



No comments: