hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

05 July 2013

Port Luck ;)

Assalammualaikum...

Insyallah, minggu depan kita dah nak berpuasa. Jadi kami, geng makan a.k.a geng LINE pun rancang la nak buat port luck. Banyak dugaan tau nak boleh buat port luck ni, al maklumla semua sibuk. Menteri pun tak sibuk macam kami tau. Muahahahhaaa...**gelak jahat**

Menu kami memang boleh mititiskan ayaq lioq tau!

Menu utama:

Ayam masak merah
Masak lemak cili api udang
Sotong kunyit
Filet iakan sweet sour
Ayam masak kicap (serawak style)
Sayur campur
Nasi berasmathi


Pencuci mulut:

Serawa durian
Karamel
Okonomiyaki

Sedap kan? Sedap kan? Sedap kan?

Filet iakan sweet sour

Ayam masak merah

Ayam masak kicap (serawak style)

Masak lemak cili api udang

Sayur campur ~ ni saya buat!

Sotong kunyit


Karamel


Okonomiyaki

ini chef dari jepun, khairel ni minat sangat dengan jepun, sebab tu dia pandai masak masakan jepun. sedap oooooooo!!!
khairel, kak su & munirah

dik wa, saya yang poyo, tuty & siti

dan ini kakak yang suaranya sedap bangat!!

Gambar serawa tak ambil la pula. Takpa2..yang penting semua menu tu sedap sangat. 
Perut kenyang!!!
Hati senang!!!
Misi berjaya!!!

2 comments:

munirah said...

yeayyy!!!...hehehe lepas nie bt lagi ehh hihi...
entry msih dalam draf!!!! :p

Anonymous said...

OME! *Potluck*