hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

07 June 2013

Anak Buah Baru ;)

Assalammualaikum..


Kemarin, 6.6.2013 saya dapat anak buah baru. Perempuan.... Semangatnye makteh ni tau! Rasa macam nak terbang pi sana je.. Tapi makteh kesibukan la.. nanti makteh pi tengok baby yek.. Baby minum susu ibu banyak-banyak ye, bagi cepat besar, makteh ni baby kecil molek ni takut cikit nak pegang. hehehe...

Kalau dulu asyik beli kereta je kat hero2 tu, sekarang ni dah boleh beli mainan keperempuanan dah. Wahhhhh..semangatnyer makteh!!

To Irine,
selamat berpantang la ye.. Okey-okey....ateh makan burger abang burn tu kat kedai je..tak bawa balik rumah ye.. Ateh diam-diam je makan ye.. hehe.. (jahat tak kakak ipar u? muhahahahaa....**gelak mak tiri tu**

To Yon,
 kalau nak lebih merasai pengorbanan isteri, berpantang la sesama, makan yang isteri boleh makan je.. haaa...baru la sehati sejiwa... hahahahahaa...ada berani?




2 comments:

Mrs. Aisam said...

hahaha... seronok le makteh...pehni beli anak patung saja la...ke set mainan memasak..hahahaha...

fidayu mohd shobri said...

beli mainan masak2 la..kot2 jadi chef.. ;)