hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

08 May 2013

Gambar pra perkahwinan beego lawa!






Assalammualaikum..


Saya..saya..saya..memang tak minat si beego ni. Memang tak ikut pun perkembangan dia. Tapi kan, saya suka la gambar pra-perkahwinan dia ni. Betul-betul 'bersatu' dengan alam gitu! Gambar dia santai je..tapi bila tengok rasa fresh!! Tu pendapat saya la.. orang lain saya tak tau la kan..

Maybe sebab saya suka hijau kot, sebab tu saya rasa macam tu. Tapi serius, dalam banyak-banyak gambar pra-perkahwinan artis ni, gambar ni yang paling best!!

Gambar ni sepanjang zaman punya gambar.. kira kalau kita tengok 10 tahun lagi pun kita akan suka.
 Tak lapuk dik masa gitu.

Terus rasa nak ambil gambar macam ni!!!

Tapi..
Tapi..
Tapi..
Tapi..
sekanag ni saya gemokkkk...tak lawa!!
Hemmmm...

:(

akar tu sangat menarik!


1 comment:

azwanis masturi said...

mesra alam gituu.
like it <3