hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

10 April 2013

#Pic @ Taman Negara


Assalammualaikum..

Saje je nak letak gambar-gambar masa kat taman negara.Terima kasih kepada semua sebab bagi kerjasama yang sangat baik. Rasa berbaloi sangat usaha saya ni sebab semua yang pi cakap best dan betul-betul merehatkan minda. Hilang stress katanya.. Okey, insyallah  lepas ni kita buat program lagi yek.. ;)

TQ sebab semua sporting!

Baru sampai, semua lapaq..



Pemandangan kat taman negara

Tempat makan sepanjang kami kat sana

Jauh dari perlis!

Semua nak bergambar ye..

sejuk tau!

ish..ish...selambak!



baru lepas mandi


suka je ada mat saleh..


Sebelum mendaki semangat je..


Ulat bulu ni bagi salam perkenalan!!

Tinggi tau!

Rehat jap.. masa ni semua dah ketaq lutut.. hehe..

Sumpit time!!

Tok batin dapat hamper! suka la tu..

bagi makanan kat diaorang..

mandi depan kampung orang asli.. ;)

model tak berbayar.. hehehe.. tu bos saya tau!


Best!!

muka penat ke tu??















No comments: