hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

24 April 2013

'Ketika malaikat tidak bersayap'




Assalammualaikum..

Sejak kawan saya pindah, saya dah jarang gi kedai buku. Selalunya dia la yang ajak gi kedai buku. Terleka kejap.

Kemarin, tiba-tiba je teringat nak gi kedai buku yang selalu kami pi. Saja nak jamu mata sebenarnya. Tapi bila terpandang buku ni, rasa macam ada tarikan. Tajuk pun dah buat saya rasa nak baca. Pandai penulis ni bagi tajuk. Misteri sangat!!

Saya baru baca sikit je, nanti kalau berkesempatan, saya cerita sikit pasal isi dalam buku ni ye.




zu, rindu la nak lepak sesama. Tak best gi kedai ni tanpa u.
Sunyi..



1 comment:

munirah said...

kalo ada kat kedai lain..bleh la join skali hahaha...cri kdai lain mau x hihi...rindu nak mbaca la ayu :)