hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

15 March 2013

#Borak Kosong






Assalammualaikum..

#Borak Kosong.

Isteri yang jelita : Abang, ayang rasa info yang orang bagi kat kita salah la, ayang tengok ada je suami dia  tu tiap-tiap hari. Memandai je orang kata dia bini no2. Takada gilir-gilir pun.

Suami yang poyo : Mana kita tau. Tapi malam tu laki tu tidoq dalam keta.

Isteri yang jelita : Aik..mana tau?

Suami yang poyo: Abang tau la, abang dengaq...bla..bla...bla... (perlu dirahsiakan untuk kebaikan bersama)

Isteri yang jelita : Ishh..kalau betul la kan.. isteri muda ja yang sanggup biaq suami tidoq dalam kereta, isteri tua ni macam mana marah pun mesti tak buat macam tu.

Suami yang poyo : Sebab tu abang sayang ayag.

Isteri yang jelita : Aik!!! Jangan buat pasai na!!

2 comments:

munirah said...

hahaha...
amboi3 farid nie...ada ati nooo
tp isteri tua memang baik hahaha

fidayu mohd shobri said...

dia kata mana ada orang laki tak teringin kawen byk!!! aarrgghhh!!!