hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

28 February 2013

Sang sawi & sang timun

Assalammualaikum...

Saya rasa happy sangat bila sawi n timun yg saya tanam tu subur.. Alhamdulilah.. Bahagia sangat!

Tau tak, tiap2 hari saya meninggung depan pasu tengok n 'belek' pokok2 tu..

Best sangat tengok satu- satu daun naik..

😊 Jatuh cinta dengan sawi n timun ni..

Dulu saya bercita2 nak berhenti kerja n nak jadi usahawan petani tau, tapi tak ada sokongan dari suami, sooo... Makcik kerja makan gaji aje la.

Sebab tu la saya rajin sangat bercucuk tanam ni, nanti saya kongsi pokok2 yang ada kat laman rumah yek..

Tak banyak, tapi semua pokok2 tu buat saya tenang..

😍


Update pakai i5 je.. So lintang pukang sikit la ye

No comments: