hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

15 January 2013

Geeeeeeeeeeeeeeeeelang!





Assalammualaikum..

Tetiba je rasa macam nak cerita pasal gelang kesayangan saya ni. Saya tersangat sayang & suka gelang ni. Kiranya pilihan tepat aaaaarrrrr!!! Sebelum ada gelang ni, saya tersangat sayang cincin emas putih yang saya beli guna duit kerja lepas SPM. Bayar 2 ke 3 kali... tak ingat. Tapi bila jari jemari ni dah bolat2,dah tak muat. Soo..simpan aje la. Dalam hati ni tetap ada simpan rasa nak kuruskan badan semata-mata nak pakai cincin tu tau! Tapi sampai hari ni misi tu tak berjaya!!

Masa tu kurus kering, memang tak terdaya la saya nak kurus macam tu ye..
;)

Okey, selain daripada cincin tunang & gelang nikah, gelang macam kat gambar tu la yang saya sayang! Gelang emas putih gak. Guna duit yang ayah bagi. ;) 

Sayang sangat kat gelang ni.

2 comments:

Rara Nasiha said...

tak pernah ada gelang atau cincin yang mahal lagi la. tapi kalau pemberian arwah nenek, simpan lagi :)

fidayu mohd shobri said...

ini pun takla semahal mana, beli pun masa promosi, 50% harga runtuh. (;

eeh..nape simpan? pakai la, bila kita pakai barang pusaka ni,rasa dia lain tau.