hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

03 December 2012

Siapa kata susah?


Assalammualaikum..

ada anak kecil dan mengandung pun bukan halangan nak menunaikan umrah.

Comel sangat gambar ni kan? 
Saya kagum sebenarnya bila pasangan yang dah dapat baby tapi langsung tak anggap baby tu satu masalah. Maksud saya, ramai sangat pasangan yang ada baby ni mengeluh nak buat apa tak boleh sebab ada baby. Susah katanya. Err..terpulang la ye, tepuk dada tanya minda.
 Pandangan saya mudah, kalau kita anggap anak kita ni menyusahkan, 
suatu hari nanti dia akan anggap kita ni pun menyusahkan.

Ini cuma pandangan saya.

;)



comel!!!


Semoga suatu hari nanti saya pun dapat bawa anak gi umrah.

;)

4 comments:

munirah said...

tringin gak :)

fidayu mohd shobri said...

kan..kan.. best sangat tengok!

Mrs. Aisam said...

insyaallah... i pon nak..bilakah agaknye..tercapaikah agaknye...???

fidayu mohd shobri said...

insyallah bai.. usaha, doa dan tawakal..;)