hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

18 December 2012

Langit PD


Assalammualaikum..

Rugi tau siapa yang gi bercuti tepi pantai tapi bangun lewat!! Bukan selalu pun boleh santai2 tepi pantai kan. Saya bangun awal, keluar gi tepi pantai kul 6.50 pagi. Awal ke? Awal bagi yang tak biasa bangun subuh, lewat bagi yang dah biasa bangun subuh.
 ;)


Pintu pagar pun tak buka lagi masa saya turun tu. Tapi dah ada sorang dok lepak kat tepi pagar tu. Awal betul dia.  Dalam dok layan pemandangan tu, baru la ada orang mai buka pintu.Apa lagi,jom layan pemandangan yang indah tepi pantai.


180 darjah!

nampak tak titik kat gambar tu. ha..tu la kapal terbang!
zoom!

 



indah..

Sejam lebih saya duduk kat tepi pantai tu. 
Tengok pantai sambil kelip-kelip mata.
Bajet ayu walaupun tak mandi lagi.
;)
 
Tengah syok layan, suami msg, 'mai naik makan dulu'.  
Perut pun lapaq, so..jom balik makan!! 
Habis nasi lemak sebungkus besaq!!
 ;)

4 comments:

zuriati zainudin said...

i love sunrise!!!n sunset too ;)

Mrs. Aisam said...

zu, i love sunshine..hakhakhak... ayu mai pd xhabaq..xmo singgah umah aku pon ye..nk kene nie...hamboiihh.... marah ni...

fidayu mohd shobri said...

mai..i g ngan fmly fariq,kalau km je,mmg i gi umh u..nt2 i gi umh u yek.

Mrs. Aisam said...

owh..yeke..ok2....bereh..xdehal....