hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

12 November 2012

Pokok-Pasu-Pokok

assalammualaikum..

saya memang suka sangat dengan pokok2 yang hijau! kalau boleh tu, nak penuhkan laman dengan pokok2 yang segar bugar! sekarang ni pun saya dalam usaha nak merialisasikan impian saya tu! tiap2 bulan memang ada peruntukan khas untuk pokok!

dah tak pikir nak beli baju dah. 
pokok, pasu, pokok, pasu, pokok , pasu, pokok je dalam kepala ni..

bukannya apa, dah lama sangat dah minat ni, soo..nak lepas geram la sekarang ni.

doakan pokok saya subur, sihat, montoks dan maintain yek..

:)


macam nak buat je..

comel sangat!

best!!

jangan bersawang dah..

impian!!

like!like!


2 comments:

Mrs. Aisam said...

babe..u bt la..i paling suke yg pasu kuning yg byk2 tu..cantik n simple...

fidayu mohd shobri said...

mmg impian nk buat mcm tu.. insyallah.. :)