hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

27 November 2012

My Ruang Tamu


Assalammualaikum..

Tetiba rasa kesian kat ruang tamu rumah, asyik letak gambar dapur je kan..

Ruang tamu saya kosong lagi, sofa pun tak ada lagi. 
Kami cuma beli bean bag je. 
Sorang 1.. 

;)



Sini la tempat lepak tengok tv.




Ni pintu depan, tapi yang guna pintu ni saya je. tu pun untuk pergi & balik kerja. 
Suami guna pintu tepi. Kalau ada tetamu mai pun masuk ikut tepi.. 




Sebelah pintu tepi saya letak meja makan. Meja makan ni ehsan dari ayah. 
Saya angkut dari rumah pusaka.
Suka sangat! Selesa, bila duduk memang malas nak bangun!

Kalau tetamu datang, sini la tempatnya. 
;)



Ni pemandangan dari tempat lepak depan tv tu. 
Impan saya nak buat 'sesuatu' yang menenangkan kat kawasan tu. 
Sambil layan tv, sampil 'damaikan' mata. 
Baru ada 2 pasu pokok je buat masa ni. 
Doakan bagi ada rezeki ye, macam2 idea nak buat kat situ!!



6 comments:

Cik Wanda said...

assalam.senang bace kt blog awak..sebab rase "bersih" je.. =) senang2 tengokla blog saya.. cikwand.blogspot.. =P

fidayu mohd shobri said...

tq cik wanda.. ;)

munirah said...

cun :)

fidayu mohd shobri said...

kosong je moon..

Farah Hanis Mohd Jais said...

Salam,
nak tanya ....umah nie kat area mane yer...design umah lain drpd yg lain.. :)

fidayu mohd shobri said...

Farah: kat perlis, rumah ni saya renovate sikit, ikut citarasa saya, takde la lain sangat ;)