hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

22 November 2012

Meh Sarapan


Assalammualaikum..

Boleh dikatakan setiap kali cuti sabtu & ahad, tu la menu saya. Roti yang disapu dengan 'garlic butter' yang di bakar @ panaskan je atas kuali, telur goreng mata 'dek de' dan kopi!!

Tak jemu-jemu saya makan. 
Suka sangan. Ni semua ajaran dari Puan Baidura le..
Pencetus kegilaan 'garlic butter'
 Tq Bai!!!

Tiap kali makan mesti ingat kat u tau.
;)

Roti tu bukan hangit tau, tapi saya memang suka bagi garing. Biar hitam cikit. 
Hitam kan bergaya. muhahahaa..
 Ok, kalau sesiapa nak mai umah dan rasa, meh la rumah, kita sarapan sesama ye.








  

2 comments:

Mrs. Aisam said...

sesame...tu peberet mak I jugak...hihihi...i tau dah...u sgt suke bende gegaring ni kan... lg satu u boley cube bt sdri beb...u sapu/buh butter then taburkn garlic yg dh dicincang dadu...then bakar...tabur oregano..yg ni mmg fresh!

fidayu mohd shobri said...

u ni tau2 je..i baru je tgk masterchef dia guna oregano. baru nk google bendaalah oregano tu apa.. hehe..nk kena try menu bt u tu! mcm sedap je..