hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

19 November 2012

Makan malam


assalammualaikum..

Semalam anak-anak sepupu saya bermalam kat rumah. Semua ni budak bandar. Datang sini semperna cuti sekolah. Diaorang ni penggemar kari. So makteh yang masak kekadang sedap kekadang tak sedap ni pun buat satu keputusan yang bijk. Masak kari telur, goreng ayam, sayur dan sambal belacan! Laju diaorang ni makan. Siap puji sedap. Memang puas hati tengok diaorang ni makan.  Padahal takde la sedap sangat, tapi dah diaorang tu suka.. hehehe..


Alhamdulilah... kenyang diaorang.

Kakak balqis yang paling besar tu UPSR dapat 6A 1B tau! Dia sekolah cina, so banyak la paper UPSR dia. Kesian....... sekolah rendah dah banyak paper, makteh dulu 4 paper je..tu pun 2A je kakak ooiii...

Ok, nanti makteh masak lagi yek.

;)

No comments: