hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

18 November 2012

berkelah @ kebun ayah..


assalammualaikum..

pagi tadi kami berkelah kat kebun getah ayah.
best sesangat..
happy betul anak-anak buah yang duduk kat bandar ni, bebas main kotor! 
selalunya kena marah,tapi hari ni buat la apa sahaja..

enjoy!!

jakun kejap bila tengok ada tokwan yang tengah menoreh.
siap ikut ke satu pokok ke satu pokok.
tokwan tu pun melayan..
punya la dok cerita kat depa..pot pet pot pet! 
tapi bila tanya balik, diaorang cakap,tak tahu la, tak faham..


kebun ayah yg dijga rapi..

hiii..kami nak makan ni..

penuh minat..

ikut je tokwan tu

adik ajar abag ye..



kopi lagi!!

ni betul2 santai..

3 comments:

Yuliana Wahit said...

hyee.. yuyu singgah sini dan follow sini.. nice to meet u.. come visit my site http://www.sayeshukepink.com/

zuriati zainudin said...

nanti bwk i plak ek...bestnye!!

Mrs. Aisam said...

bestnye depa.....hhihihi...