hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

06 October 2012

rumah ku syurga ku :)

assalammualaikum..

saya nak bercerita pasal rumah :)

boleh dikatakan sejak booking rumah, saya sibuk tengok pelan. nak tambah rumah la konon. :))

bila dapat kunci, lagi la semangat kan. masa merenung pelan tu, saya teringat kata-kata mak bos saya, katanya, dia tengok, banyak orang buat rumah besar2 tapi bila meninggal, nak mandi jenazah tak ada tempat. sempit je. 

terus saya terfikir dan membayangkan, macam mana ye saya nak memudahkan proses memandikan jenazah saya nanti???

gerun sebenarnya membayangkan semua tu. tapi...ingat mati kan bagus! 

jadi..

 saya  sediakan tempat untuk 'itu'... 

;)







inilah rumah saya,

 insyallah hingga ke nafas terakhir..

nanti saya letak gambar rumah yang dah cat ye
:)







No comments: