hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

01 October 2012

ibu, jom pindah!!


assalammualaikum..

si abang     :  ibu, jom kita pindah pi duduk rumah paklong.
                    rumah kita ni banyak anai2.
ibu             : habis tu paklong nak duduk mana?
si abang     : suruh paklong duduk rumah kita!

ni anak buah saya. anak adik ipar. sejak saya berpindah, kerap gak 2 beradik ni mai rumah. sebabnya nak main dengan bean bag tu!!

'maklong, awat kaki kami ni tak jadi macam adik, kami nak dok macam adik tu'

' abang kan dah besaq, mana muat dah'

'ala..kami nak duduk macam adik tuuuuu..'

dia ingat maklong ada kuasa nak besarkan bean bag tu! hehe..

macam tu la budak2 kan, ada2 je....

:) 



No comments: