hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

23 October 2012

Bunga 5 tahun lepas

assalammualaikum..

Sebelum adik saya tunang baru-baru ni, saya ada la gi rumah ibu dan korek2 kotak2 lama. 
Sebabnya ibu masih simpan bunga2 zaman saya & kakak saya kawen.
 Mana la tau kot2 ada yang sesuai, boleh guna balik kan. 
Boleh jimat. :)

Saya jumpa khazanah2 lama. Barang saya sikit je.. 
Yang banyaknya barang kakak. Jarum2 peniti berbekas2 lagi.
 Banyak okey!
 

haa...bunga2 tu semua bunga zaman kakak saya kawen. 5 tahun lepas. 
Bunga dok keras elok lagi. Manik2 pun dok kilat je lagi.

Jimat kan.

Itula untungnya jadi bongsu, boleh guna barang2 kakak.
:)


beli kain je, bunga silver tu pun 5thn lepas punya kisah.

 
 
 
 ppiisssttt...membazir kan amalan syaitooonnn.
so, mari berjimat cermat
:)


6 comments:

Irine Nadia MaRceLLo said...

sampai sekarang tak bukak lagi ateh.haha

fidayu mohd shobri said...

ateh nk buka dah mlm tu, tp yon xbg.. dia suka la tu :)

zuriati zainudin said...

untungla..yong n nyah punye smua dh abes sedekah kat org..mcm tau2 je adik diorg kwen lambat hehehe..

fidayu mohd shobri said...

ibu aku tu semua benda sayang,tu yg simpan tu,tak sangka pulak berguna.. :)

Afrida Shobri said...

ha! tengok la bunga hantaran sapa n sapa yg beli n pilih;-)

zuriati zainudin said...

bagus org menyimpan ni..blh elakkan pembaziran..huhu.amboi2 kak af..nnt bagi zu pnjam plak no hehe