hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

22 October 2012

adik tunang..

:))








assalammualaikum..
20102012 lepas adik saya bertunang..
majlisnya kat rumah adik lelaki saya..
sebab buat kat situ adalah yang nak bertunang tu cuti tahunan tinggal 2hari je..
so saya yang cuti tahunan ada 14hari lagi ni kena la gi sana :)
sooo..layan gambar je yek..


ini 2 beradik memang macam2 ye.

anak perempuan pak shobri

adik dengan ibu.

suamiku beradu di kayangan

konon2 king la.. yang adik ipar pun layan je otak senget abang ipar dia.

  
ni baru siap..tengah keciwi ngan baju la tu.




baju ni dia punya idea, manik2 kat baju dan tudung tu dia jahit sendiri..jimat..

bunga tangan tu pun kami buat sendiri

   
baru lepas make up..



semua hantaran tu kami buat sendiri..


ayah yang beli buku kaya dan bahagia dengan syukur tu. 







dannnn.....













SEDAP.. SANGAT!!!






YANG ni tak sedap sangat




:)

2 comments:

zuriati zainudin said...

nk tunang jugakkkkk uwaaaa
hikhik..pssst2 adik sgt2 gorgeous.menjadi idea die kan..comel gila!

fidayu mohd shobri said...

muahahaha.. nasib baik masuk je warna tu dgn dia..