hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

14 September 2012

rindu afdlin & azhad


 assalammualaikum..

rindunya kat anak-anak buah si afdlin & azhad ni. tapi bila jumpa geram sangat!
 banyak 'akai' 2 beradik ni. 
bukannya nak manja ngan makteh.
 azhad asyik 'amau! amau!' je bila ngan makteh.
 afdlin lagi la, siap cakap lagi ' abang takmau geng ngan makteh, abang geng ngan makcik yin!'
bikin panassss betul..

lagi geram bila cakap fon ngan afdlin, kita ni panjang je cerita, tiba2 dia boleh cakap
 'ape? ape? abang tak faham la!' 
ishhhhhhhhh.....macam nak nangis air mata darah makteh ni!! 
geram!!

tengok senyuman bila ngan pakcik yon!
ni pun ngan pakcik yon!



muka cuka!



ni muka nakal, ishh..gigi xde!

 
ni muka masalah,ada je benda yang tak kena.
tengok!! tengok!! buka bahagia bila ngan pakcik yon!! ngan makteh xde pun nak lentok2 camni!!! ggeerrrrr...

geram2 pun tetap rindu.
;)

No comments: