hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

24 September 2012

OOooo..maki ye! saya fire baru tau!!

assalammualaikum..

tadi ada panggilan, so saya pun angkat.

pemanggil : apa ni! awat yg bagi @#$$#$^&*(((*&^^&*())!%$#@!~!@!@+__)(&^%$!@*()_

saya: en nak buat aduan ke? boleh saya tau nama cik?

pemanggil: tu tak penting!! &**(*&&*^^^^%#!@#$+_+_(**&&^&^%$#^)_0(**)
 tau tak tak bagus buat macam tu!! 
&*(&^$#!#@@~@!!~*//-++89%&^%@%(&*%$3_!!!!

saya: apa yang en buat ni lagi tak bagus. bagi  maklumat kat saya.----(saya tak sempat nk habiskan ayat dia dah potong)

pemanggil: ~@!#!$@%#^$&&... tut...tut..tut...


aik, patutnya saya yang letak telefon, ni dia yang letak. takpun kredit dia habis.. kuikuikuikui...

tu la..kalau cakap elok2 kan saya boleh bertindak. ni maki2, marah2, maklumat tak bagi.  camne saya nak bertindak. en. kita ni hidup bertamadun. jangan buat perangai macam ni. lagipun saya tak ada kuasa nujum pak belalang yang boleh tilik tempat aduan tu melalui mangkuk berisi air. kuasa naruto yang boleh buat pembahagi bayang pun saya tak ada. apatah lagi kuasa ultraman api yang macam anak buah saya ada tu, saya belum menuntut tau! 

apapun, semoga en tak kena sakit jantung.
:)

otomannnnnn apiiiiiiiiiiii ~~ gaya azhad!

2 comments:

munirah said...

kuikui...xpa lpas nie kita amik kursus nujum pak belalang..sblum ckp je kita dh taw apa sakitnya..apa jdnya hahhaa...

zuriati zainudin said...

hehehe...manusia mcm2 ragam.kdg2 mnguji kesabaran kita hingga blh buatkan kita bertindak seperti ultramen..apa2 pon bersabar ye :)