hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

27 August 2012

salad

assalammualaikum..

saya baru je balik dari cameron highland..
ala..yang tinggi tu!
ala..yang sejuk tu!

kat sana makan salad 1 bekas kecil rm4.90..
tak puas!
dah la sedap!

so untuk membalas dendam,
saya beli 2 pokok salad segar yang saya petik sendiri,
1 pokok rm2 je!
murah tuuu..


balik rumah, buat sendiri.
sedap dan banyak.

alhamdulilah..



nota: suami makan sambil senyum. apa motif dia senyum, saya pun tak tahu,
tapi rasanya dia rasa macam kambing kot, makan sayur je!

4 comments:

munirah said...

kuikui...gtw suami mkn salad sihat dan kuat hihi

fidayu mohd shobri said...

nak sihat camne kalau mayo byk..dari sihat ters tak sihat :)

Mrs. Aisam said...

sedapnye...nk cube la..sbb ade kelainan di situ..xpenah mkn salad yg ade strawberi...p cameron xsah klu xpnjat bukit kat brincang nu..nk mkn scone...sedapnye...

fidayu mohd shobri said...

sedap bai..try la.. masa aku mkn kat cameron dia letak strawberi,so balik umah i pun buat :)