hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

17 August 2012

oh afdlin!

tadi kakcik call

' teh, awak ajaq apa kat afdlin ni?'

' ajaq apa?'

' ni dia tak mau pakai baju. dia kata makteh kata baju mahal tak bagus. baju murah bagus! baju mahal bagi kat orang lain, abang nak pakai baju murah!'

hahahahahahahahhahaahaaaa...

ajaran makteh meresap disanubarinya
 :D

i like..

azhad, tunggu giliran ye, nanti makteh ajaq azhad pulak!

muahahahahhahahahaaaa..


nota: ajaran tu semata-mata sebab dia buat amokan nak beli baju ultramen api.
sehari sebelum tu dia dah buat amokan nak mainan ultramen!
soooooo..makteh kena bijak menguruskan kewangan!

3 comments:

Vel Oliver said...

hahaha.. kesian afdlin, pakcik abgi duit raya RM10 je aritu, yg tu je ada dlm wallet.. :p

Mrs. Aisam said...

bagus2....

fidayu mohd shobri said...

yon: ke memang niat nak bagi rm10 je..muahahahaa..

bai: sampaikan biskut pun dia tak mau makan chipsmore dah, nak biskut tiger je. dia cakap chipsmore mahal, tiger murah.. :D