hamba Allah

My photo
senyumlah.. insyallah dengan memaniskan wajah, rezeki kita murah.. lagipun senyum kan sedekah..

04 June 2012

tempayan dan tog susu getah antik

assalammualaikum..

sabtu lepas, saya betul-betul semangat. lepas subuh, saya terus kemas rumah. kul 7 saya dah keluar tanam pokok cili padi & cili burung yang sangat cute! habis je sesi cangkul2 tanah, kini tibalah masa untuk basuh tempayan arwah tok yang sangat saya sayang!! tengok2 aikkkkkk..ada 1 je. mana 1 lagi???? yang tinggal pun retak pulak tu!! terus saya tengok kat tempat saya letak tong susu getah antik arwah chaq.

pprraaanngggggggggg!!! berkecai hati ini.. tak ada jugak!!! sakitnya hati. siapa la yang rembat benda2 yang saya sayang tu??? benda2 tu tak ternilai bagi saya ok!!

saya dah pelan dah nak bawa benda tu kat rumah baru.. nak buat hiasan. nak kekalkan kenangan lama dirumah baru. saya sangat terkilan. saya sangat-sangat terkilan. nasib baik la penimbang lama yang macam zaman-zaman pendekar tu saya simpan kat dalam rumah. kalau tak,mesti kena rembat.

tak ada apa yang dapat mengembalikan semua kenangan indah saya..

kepada yang ambil, awak memang kejam..

No comments: